mevzubahis.com

Galatasaray- Konyaspor 4-1 Ali Sami Yen’i Özlemişim

Yıllar sonra Ali Sami Yen’de maç izledim, heyecanlandım valla. Özlemişim.

Sivasspor-Galatasaray: 2-1 Keyifsiz Hissediyor

Başlık Galatasaraylıların ruh halini yansıtıyor. Görüyorum millet, kitaba, diziye, filme takılmaya başlamış.

Konyaspor- Galatasaray : 2-2 Yedek Galatasaray Fena Değil

Gez Dünyayı Gör Konya'yı

Tamam Atiker olsun. Atiker’e söyleyin e-mail adresi versinler iban atayım :)

Galatasaray-Osmanlıspor : 2-0 Galatasaray Kazandı

Evet bu kadar basit. Galatasaray sadece kazandı. Ali Sami Yen’deki en kötü futbolu oynadı takım. Ve aynı zamanda en tutuk futbolu.

Galatasaray – Tuzlaspor: 5-0 Hazırlık Maçıdır En Nihayetinde

Evet hazırlık maçıdır en nihayetinde ama Fatih Hoca maça ciddi bir hazırlık maçı olarak yaklaşmış. Bu önemli, altı çizilmesi gereken bir konu.

Yıl Sonu Atletizm Notları (2017)

Daha önce de atletizm yazdığım için garipsenmeyeceğini tahmin ediyorum.

Galatasaray-Göztepe: 3-1 Nerede Kalmıştık?

Yav başka bir başlık olabilir mi? Yarın bütün gazeteler yandaş basın gibi aynı başlıkla çıkacak tabii ki.

SARAYDA SEÇİM; 4 AYLIĞINA MI 40 AYLIĞINA MI

Konuk yazar Avukat Şenol Özçakıcı Galatasaray'daki olağanüstü seçimi yazdı....

-----

Yeni Malatyaspor-Galatasaray: 2-1 Deplasman Kedisi

iç iç

Maç yazısı yazasım yok, çok sıkıldım sürekli aynı şeyleri yazmaktan.

Beşiktaş – Galatasaray: 3-0 İstifa

maç sonu

Canım o kadar sıkkın ki anlatamam. Böyle durumlarda maç yazısı yazamıyordum ama bu defa içimdeki öfkeyi boşaltmam lazım. Kusura bakmayın.

Galatasaray – Sivas Belediyespor : 5-1 Kupa Serüveni

Bir süper lig takımıyla bir ikinci lig takımının maçı da ne serüven olur ama.

Galatasaray – Alanyaspor : 2-0 Ali Sami Yen’de Başka

Gol olur :)

Galatasaray maça çok hızlı başladı. İnanılmazdı. 10 dakika sonra fırtına dindi. Artık klasik oldu bu.

Başakşehir-Galatasaray : 5-1 Tudor İstifa

Önemli maçta 3 puan, yeni liderdim hiç almıyım cınım

Bak kaçak sigara satanlarda Igor diye bir sigara var, Igor Tudor da Galatasaray taraftarının kanserojeni.

Galatasaray-Gençlerbirliği : 5-1 Temiz Skor

bazılarına dev hizmet :)

Çok sık mı maç oluyor? Maç yazısı yazmaktan sıkıldım sanki. Takım iyi de olsa kötü de olsa vallahi yazının başına zor oturuyorum.

Trabzonspor-Galatasaray: 2-1 Her Şeyin Bir İlki Vardır

80’lerden başlıklara devam. Hiç değilse Ersan Çelik’in başlattığı küfürlü başlık tamıyorum.

Altliglerde Saha Sorunu

Vefa Stadı

Dikkat. Stadyum değil, saha sorunu. Yani zemin sorunu. Yani suni çim sorunu. Dikkat çekmek istediğim konu bu ama epey de kişisel bir yazı olacak.

Galatasaray-Fenerbahçe: 0-0 Dağ Fare Doğurdu

Rocky abimizin instagramda Galatasaray koreografisi paylaşımı

Geçenlerde yine dedim ya, bayılıyorum böyle başlıklar atmaya. 80’lerden kalan 0-0’lık derbi manşeti işte, süper yav.

Konyaspor-Galatasaray: 0-2 Cim Bom’dan Seriye Devam

maç yazısını yazarken dinlediğim Nuh-u Nebi'den kalma albümün kapağı

Böyle başlıklar atmayı çok seviyorum. Çocukluğumda, gençliğimde maç başlıkları hep böyle klasik şeyler olurdu, çok özenirdim.

Galatasaray – Karabükspor: 3-2 Aynen Aynen Aynen

Bir ergen atasözü der ki; aynen aynen aynen. Galatasaray da iç sahada kazanmaya devam ettiğine göre aynen aynen aynen demek yeterlidir.

Sayfalar

Aforizma

Beni futbol oynuyor zannetmeyin benim yaptığım şey sevgilimle 90 dakikalık dilimler halinde zaman geçirmek. Futbol bir aşktır. Ben de ona aşık olanlardan biriyim.

Vagner Love

ÜYELİK

Güncel

Beşiktaş'ta 3'er sarı kartı olan Gomez ve İsmail gibi Kayseri maçını hasarsız...
“Gereksiz bir şekilde topa çok fazla sert vurdum ve atışı gole çeviremedim. Bu son olsun... Bir...
“Yarışta ipler elinizde mi” sorusuna, Güneş’ten ilginç çıkış: "Biz ip atlamıyoruz, top oynuyoruz....
Süper Lig'in 31. haftasında Kayserispor'u 4-0'la geçen Beşiktaş, bitimine 3 hafta kala 73 puanla...
Beşiktaş son 13 yılın en yüksek puanını topladı. Ligin 31. haftasında Kayserispor'u 4-0 mağlup...